http://fastniaz.com/ads-view.html?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

تفاوت‌هاي سيستم قديم پالايش و سيستم جديد پالايش انواع قير
اشتراک گذاری :

تفاوت‌هاي سيستم قديم پالايش و سيستم جديد پالايش انواع قير

بـسـمـــه تـعــــالـي
تفاوت‌هاي سيستم قديم پالايش و سيستم جديد پالايش انواع قير در ذيل آورده مي‌شود:
در فرايند پالايش جديد براي کاهش هزينه توليد و افزايش سرعت پالايش و کاستن از قيمت تمام شده محصول نهايي, در فرايند پالايش به جاي استفاده از روش‌هاي سنتي bach wise از روش continuos استفاده مي‌شود.
دراين فرايند به علت استفاده از برج‌هاي ترکيبي مي‌توان از تمامي خوراک‌هاي موجود در بازار چون مازوت، وکيوم باتوم، سلابس و ديگر خوراک‌ها استفاده نمود و اين واحدهاي توليدي توانايي توليد هر نوع قيري را دارا بوده و مختص به توليد و مصرف خوراک و قير خاصي نيستند.
در فرايند پالايش جديد به علت طراحي و نسب سوپاپ‌هاي ضد انفجار، احتمال خطر انفجار و اتش سوزي از بين خواهد رفت.
در فرايند قديم، برج پخت قير، براي پالايش و بالارفتن دماي خود احتياج به جذب انرژي زيادي داشته که اين انرژي از طريق پاشش سوخت در لوله مرکزي برج با حرارت بالا و در زمان طولاني توليد مي‌گرديد. در اين روش ابتدا سوخت زيادي مصرف مي‌شود و باعث ايجاد حجم زيادي دي اکسيد کربن و مونوکسيد کربن و ديگر آلاينده‌هاي زيست محيطي مي‌گردد. در اين روش هزينه انرژي مصرفي براي توليد بسيار بالا بوده، اما در فرايند پالايش جديد براي توليد حرارت مورد نياز برج احتياجي به اين انرژي نبوده و در آن از حرارت حاصل از واکنش‌هاي شيميايي جهت بالا رفتن دما و پالايش قير استفاده مي‌گردد. در واحدهايي كه به روش قديم كار مي كنند در اصل هيچ گونه قيري در برج پخت، توليد نگرديده بلكه تنها عمليات تغليظ خوراک اوليه را انجام مي‌دهند كه متاسفانه محصولي كه از اين روش نادرست توليد قير ساخته مي شود در برابر اشعه UV خورشيد ضعيف مي‌باشد.
.در فرايند پالايش قديم بخارات و ترکيبات آروماتيک حاصل از فرايند توليد ذغال در اثر حرارت مستقيم در تانکرها و واکنش آن با اکسيژن موجب توليد گاز گوگرد شده و در هواي محيط پخش مي‌گردد. اما در طراحي فرايند جديد اين نقص برطرف گرديده است.
در فرايندهاي پيشين، سيستم هوادهي برج به علت عدم محاسبه فشارهوا، هيچ گونه داده اي به مسئول پخت قير نداده و مسئول از وضعيت داخل برج، به غير از دماي داخل، بي اطلاع مي باشد كه در طراحي جديد اين اشکال برطرف شده است.
در طراحي فرايندهاي قديم پالايش، به علت عدم محاسبه افت دما در ترپ ها، انرژي بسياري هدر رفته و به صورت بخارهاي گازوئيل در كوره مي سوزد كه در طراحي جديد اين مشكل نيز برطرف گرديده است.
در فرايند پالايش قديم، دماي برج در حين پالايش قير به علت عدم وجود سيستم كنترل و توقف دما، قابل كنترل نبوده كه با طراحي‌هاي جديد اين مشكل نيز رفع گرديده است.
در فرايند جديد پالايش برخلاف فرايندهاي قديم به منظور بالا بردن سطح کيفيت قير توليدي از پروسه سيرکولاسيون در برج پخت قير استفاده مي‌گردد.
فرايند پالايش قديم، فاقد سيستم جداكننده مواد سبك توليدي مي باشد.
در فرايند پالايش قديم، كنترل حجم هواي توليدي توسط كمپرسور در اين واحد به علت عدم طراحي در سيستم هوادهي غير قابل محاسبه شده، چرا كه پخت قير با كيفيت بستگي زيادي به حجم هواي تزريقي در داخل برج نسبت به حجم مواد اوليه دارد.
توجه: قابل توجه است که اين سيستم علاوه بر انطباق با الزامات زيست محيطي از نظر اقتصادي و مصرف انرژي بسيار مقرون به صرفه مي باشد.
براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت www.fgpco.ir مراجعه فرماييد.
E-mail: Support@fgpco.ir
آدرس: تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7
تلفکس و همراه: 09128090057 و 77730245 (21-98+)
ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 17 به جز ایام تعطیل
تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم

دسته بندیصنعت => خدمات و محصولات صنعتی
نامموسسه پژوهش گستر پیمان
تلفن02177730238
موبایل02177730238
موقعیتتهران
نشانیتهران - تهرانپارس فلکه سوم پلاک 547 واحد 7
پست الکترونیکpgp.org2013@gmail.com
وبسایتhttp://www.fgpco.ir
برچسب ها قیر ، ایزوگام , عایق رطوبتی , پالایشگاه , وکیوم باتوم , مشاوره , قیر100 / 85 , قیر 10/ 110 , طرح توجیهی , ساخت , کتاب تخصصی قیر , مواد شیمیایی , طرح توجیهی
تاریخ بروزرسانی۲۲ تیر ۱۳۹۴
بازدید2331

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه