http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

اجاره ون هیوندای H350
اشتراک گذاری :

اجاره ون هیوندای H350

ون هیوندای مدل H350 یکی از بروز ترین ون های موجود در سال ۱۳۹۶ بازار ایران است که موسسه توریستی و تشریفاتی رابی گشت برای رفاه شما مشتریان عزیز به لیست ون های موجود خود قرار داده است.
چرا اجاره ون هیوندای H350 را جهت سفرهای درون شهری یا برون شهری انتخاب کنیم؟
ون هیوندای H350 با ظرفیت 14 صندلی و کاملا جادار – دارای سیستم تهویه مطبوع و موتور سفارشی پر توان با استاندارد یورو 5 اروپا می باشد.
اجاره ون هیوندای H350 دارای امکانات رفاهی و کاربردی مثل گرمکن صندلی، کول باکس، سنسور جلو و عقب، دوربین دید عقب، آینه های برقی، بلوتوث، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، سنسور نور، سنسور باران، صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی TFT، سیستم تهویه مطبوع اتومات تک گانه با خروجی برای سرنشینان عقب است.
موسسه توریستی و تشریفاتی رابی گشت مفتخر است که با داشتن خودرو بروز ون هیوندای H350 و داشتن کادر مجرب و با تجربه و با ارائه سرویس با کیفیت به تمام ارگان ها، نهادها، وزارتخانه، سازمان ها، شركت هاي دولتي و خصوصي و شرکت های نفتی و بین المللی و اشخاص حقیقی و حقوقی گامی نو در خدمت رسانی در خدمات سیر و سفر را بردارد.
جهت آشنایی بیشتر با نحوه اجاره ون هیوندای H350 مشاوره رایگان جهت انتخاب مناسب اولین سرویس اختصاصی با
ون هیوندای H350 با ما تماس بگیرید.09124239851
کاربردهای اجاره ون هیوندا
از کاربردهای اجاره ون هیوندا می توان به گنجایش آن اشاره نمود که یک ون کاملاً جا دار و پر ظرفیت، دارای گنجایشی حدود 13 الی 14 می باشد. خانواده های دارای جمعیت زیاد یا اکیپی از دوستان مجرد که می خواهند به مسافرت بروند طبق معمول سفر با چندین وسیله نقلیه و ارتباط با هم دچار یک سری مشکلات می شوند پس می توان با استفاده از این نوع ون یک سفری لذت بخش را همراه با دوستان و خانواده خود تجربه کرد.
با اجاره ون هیوندا برای مدتی اگرچه کوتاه می توانید از مزایای آن استفاده نمود. این ون دارای ساختی زیبا و منحصر به فرد می باشد. بهتر است بدانید که در این ون کیسه های هوا برای راننده و سرنشین های جلو تعبیه شده است و دارای صندلی های بسیار راحت می باشد.به علاوه آنکه کرایه گرفتن چنین خودرویی که دارای قابلیت های کارا و رفاهی از جمله: سنسور های در صندلی آن قرار داده شده که به راحتی آن ها را می توان جلو عقب کرد، سیستم پخش 4/2 اینچی، هواکش مطبوع، بلوتوث و… می باشد سفری خاص و منحصر به فرد هرچند کوتاه را برایمان رقم خواهد زد. قابل ذکر است که آن با داشتن نیروی متخصص، آگاه و سرویس دهی ویژه به اشخاص حقیقی و حقوقی توانسته قدمی بزرگ در جهت تفرج و گردش بردارد.

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر