http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

شرکت حفاظتی سایا
اشتراک گذاری :

شرکت حفاظتی سایا

شرکت حفاظتی سایا با توجه به نیازهای موجود در داخل کشور درسالهایی نه چندان دور ؛ پا به عرصه وجود نهاد؛ تا در زمینه ی سیستم های امنیتی و حفاظتی ، شامل سیستم های نظارت تصویری، اعلام حریق ، گیت فروشگاهی و فرودگاهی و سیستم های اعلام سرقت ؛ خدماتی درخور و شایسته ی هموطنان ایران عزیز را ارائه دهد.
فعالیت های این شرکت از سال 1375 شروع و تا به امروز با کارنامه ای درخشان ادامه یافته است و با هدف افزایش رضایت مشتریان اقدام به تولید و واردات کالا های طراز اول نــموده و این کــالا هارا با قیمت مـناسب و غــیر قابل رقابت به مشـتریان ارائه می نماید . این شرکت ،یکی ازسردمداران شرکت های تولید و توزیع کننده ی محصولات حفاظتی وامنیتی است که پس از دو دهه فعالیت در زمینه ی مشاوره ، نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی با همکاری شرکت های مطرح دنیا ، موفق به کسب جایگاهی والا در میان دیگر رقبا بوده است .
از طرف دیگر با وجود بانک اطلاعاتی کامل در زمـینه های امنـیت و حفــاظت این شرکت به عنـــوان یک پیشگام در ارائه خدمات و سرویس های ویژه تبلیـغاتی در بیــن همکاران معرفی شده و با تهیه مجله تخصصی بنام سایا مبنی بر مجله های سیستم های حفاظتی و امنیتی ، اقدام به چاپ مقالات علمی و تخصصی در زمینه انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی در منطقه مرکزی کشور می نماید .
ما با اميد به رشد وتوسعه گام بر ميداريم.
مدیریت رضا احمدی اصل 09131153089

دسته بندیخدمات => سیستم های حفاظتی
نامشرکت حفاظتی سایا
موبایل09131153089
نشانیاصفهان - خيابان پروین- صندوق پستي: 81985/155
پست الکترونیکsaya.sec@yahoo.com
برچسب هاsayasecurity , امنیتی سایا , حفاظتی سایا , سایا , سایا سیستم پردیس , شرکت حفاظتی سایا
تاریخ بروزرسانی۱۸ آذر ۱۳۹۹
بازدید1884

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه