http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

شیشه اسپایدر
اشتراک گذاری :

شیشه اسپایدر

شیشه اسپایدر
بهترین گزینه برای نما ساختمان های اداری و تجاری ، شیشه اسپایدر می باشند .
شیشه های اسپایدردر ترکیب با سایر مصالح نما با انعطاف پذیری بالا ، زیبایی و شکوه خاصی بهساختمان می دهند ، در عین حال با سرعت و سهولت اجرا از هزینه های جانبی و هدر رفتن زمان و انرژی خواهند کاست .
شیشه در معماری دنیای امروز ما سهم عمده ای را بر عهده دارد . نور گیری ، تهویه و دید از مسائل مهمی است که در معماری مدرن مورد توجه معماران و کاربران فضاها می باشد .
شیشه اسپایدربا وجود سازه کم در اختیار قراردادن دید نور مناسب و همچنین جلوه ی مدرن وزیبا قابل توجه معماران می باشد . این نما را می توان با شیشه های ۲ لایه و۳ لایه لمینت با سازه فلزی فولادی ، استیل و شیشه ای جهت مراکز تجاری بانکها و …. استفاده کرد .
شیشه های در ابعاد نزدیک به جام شیشه که ابتدا سکوریت و سپس لمینیت می شوند که عملیات لمینیت علاوه بر ضد ریزنده کردن شیشه، خواص عایق بودن در برابر صوت، حرارت و اشعه Uv را به شیشه می دهد. هر کدام از شیشه ها توسط استراکچر جداگانه مهار می شوند و بار مرده ایبه شیشه های پایین تر وارد نمی کنند. آستانه تحمل این شیشه ها را می توان تا آستانه شیشه های ضد اغتشاش (مقاوم در برابر 70 ضربه تبر 2.5 کیلوگرمی) وضد گلوله بالا برد. شیشه های اسپایدری را می توان جهت پوشش سقف و دیواره های مختلف ( خم ، شیب دار ، کروی و... ) استفاده نمود.

دسته بندیخدمات => خدمات ساختمانی
نامنما فراز مهرزاد
تلفن021۸۸۵۹۰۱۷۷
موبایل09123042589
موقعیتتهران
نشانیشهرک غرب - بلوار دریا - بین خیابان موج و گلها - جنب موسسه ملل -پلاک ۶ - واحد ۴
پست الکترونیکinfo@namafaraz.com
وبسایتhttp://namafaraz.com
برچسب هاشیشه اسپایدر , نما اسپایدر , نمای اسپایدر
تاریخ بروزرسانی۲۱ آبان ۱۳۹۶
بازدید1402

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه