http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

شهر ، یک دهه بدون تبلیغ یا شهر ، یک دهه با تبلیغ فرهنگی؟
اشتراک گذاری :

شهر ، یک دهه بدون تبلیغ یا شهر ، یک دهه با تبلیغ فرهنگی؟

یکی از رسم های جالب شهرداری تهران که در زمان های مختلف انجام می دهد ، این است که در مدت زمان مشخص تقریبا 10 روز ، شروع به نصب تبلیغات فرهنگی در سطح شهر می کند.
حال سوال اصلی این است که تبلیغات فرهنگی چیست؟
همه ما با توجه به محیطی که در آن بزرگ شده ایم ، دارای اصول و اعتقادات منحصر به فرد برای زندگی در جامعه هستیم اما جهانی شدن باعث شده که همه فرهنگ ها ، تمدن ها و ادیان و... ناخواسته تحت تاثیر و هجوم جهانی شدن قرار گیرند یعنی در هر جای جهان که زندگی کنید تاثیر فرهنگ جهانی را که به وسیله وسایل ارتباط جمعی روی همگان تاثیر می گذارند نمی توانیم نادیده بگیریم.
یکی از راه هایی که بتوانیم از حملات این وقایع کمتر تاثیر بپذیریم ، استفاده از تبلیغات متفکرانه و هدفمند است. در واقع تبلیغات تلاشی آگاهانه است که هدفش آن است که بتواند تصمیم و نظر مخاطب را با قصدی که تبلیغ کننده دارد ، یکسان کند.
آگاهی رسانی فرهنگی ، در واقع فرایندی است که برای آموختن اندیشه و افکار فرهنگی در بین عموم مردم که از تمام روش های تبلیغات کمک می گیرد.رسانه یک وسیله قوی در انجام تبلیغات فرهنگی است و نقش پررنگی را ایفا می کند.
در سال 1394 شهرداری تهران ، طبق دستوری از همه افراد و شرکت هایی که تابلو های محیطی را اجاره کرده بودند درخواست کرد که طی زمان 10 روز(یک دهه) برای اجرای طرحی فرهنگی با عنوان نگارخانه ای به وسعت یک شهر با شهرداری همکاری کنند یعنی تابلوهای تبلیغاتی خود را جدا کنند.
موضوع اساسی این طرح ، زمینه های هنری از جمله تابلو فرش ها ، آثار معروف هنری و...همراه با ارائه شناسنامه ای از آن بود که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت و شما به هر جایی از شهر تهران که مراجعه می کردید می توانستید حداقل یکی از آنها را ببینید.
درست است که طرح شهرداری تهران ، با مخالفت هایی همراه بود ولی به هر حال در طول اجرای طرح ، بعضی از آثار هنرمندان برجسته که ناشناخته مانده بود ، استفاده شد که شاید این پویش توانسته باشد آثار این عزیزان را بیش از پیش به مردم معرفی کند.
امروزه زندگی شهری زمان زیادی از افراد می گیرد و آنها زمان زیادی در ترافیک و یا در محل کارشان هستند به همین دلیل شاید سالها از مراجعه مردم به یک موزه یا یک نمایشگاه آثار هنری گذشته باشد ، شهرداری تهران با انجام این پروژه باعث شد که مردم با این آثار گرانمایه و ارزشمند آشنا شوند.
شرکت تابلو سازی نامی همراه با کادر حرفه ای و کار آزموده جهت طراحی ، ساخت و نصب و دادن آموزش های ساخت انواع تابلو ، آماده خدمت رسانی به مشتریان است. مشتریان می توانند جهت سفارش تمامی تابلو هایی که سایت ذکر شده است اقدام کنند.
این شرکت با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می تواند خدمات زیر را به مشتریان گرامی ارائه می دهد.
• ساخت ظاهر و نمای ساختمان ها (ترموود)
• ساخت کلیه سازه های نمایشگاهی
• انجام طراحی سه بعدی
• ساخت تابلو های برجسته ، تابلو های فلکسی ، تابلو های لایت باکس و ...
تماس با ما:
خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
021-88064417
http://tablonami.com

دسته بندیخدمات => ترجمه، چاپ و تبلیغات
قیمت0
نامkazemi
تلفن021-88064417
موبایل021-41936
موقعیتتهران
نشانی خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
پست الکترونیکkazemi.agahi@gmail.com
وبسایتhttp://tablonami.com
تاریخ بروزرسانی۰۴ بهمن ۱۳۹۶
بازدید1653

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه