http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

ثبت شرکت بازاریابی شبکه ای
اشتراک گذاری :

ثبت شرکت بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای روشی برای عرضه محصولات است که در آن تولیدکننده به جای استفاده از پخش کننده ها که معمولاَ حق کمیسیون بالایی برای عرضه محصولات دریافت می کنند، از طریق مشتریان خود و به صورت تبلیغ کلامی اقدام به عرضه و فروش محصولات خود می کند. در این روش مشتری، هم به تولیدکننده در فروش کمک می کند و هم منفعتی برای خود به دست می آورد که این منفعت می تواند به صورت یکسری تسهیلات خاص یا مبلغی معین به عنوان پاداش نقدی ( پورسانت ) باشد. به موجب دستورالعمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت " شرکت های بازاریابی شبکه ای" که از سوی معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی تصویب و ابلاغ شده است، هر گونه فعالیت بازاریابی شبکه ای باید در قالب شرکت و با مجوز وزارت بازرگانی صورت گیرد و از فعالیت شرکت ها و صنوف فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد.
ثبت شرکت بازاریابی همانند سایر شرکت ها در اداره ثبت شرکت ها انجام می پذیرد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت 400.000.000 میلیون ریال می باشد. وفق ماده 2 دستورالعمل مذکور، ضوابط قانونی دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای از مرکز امور اصناف و بازرگان به شرح ذیل است:
شرایط :
_ ارائه طرح توجیهی تجاری و برنامه های عملیاتی پیش بینی شده شرکت متقاضی
تبصره 1: شیوه و ساختار فنی طرح تجاری شرکت باید شفاف،مستند،قابل ارزیابی و نظارت بوده و دارای توجیه اقتصادی باشد.طرح تجاری شرکت باید قبل از شروع فعالیت به تصویب کمیته نظارت برسد و هر گونه فعالیت بر خلاف طرح تجاری مصوب کمیته نظارت ممنوع بوده و در صورت بی توجهی به تذکر کمیته نظارت،مجوز فعالیت شرکت توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان لغو یا ابطال خواهد شد.
تبصره 2: در صورت موافقت مقدماتی کمیته نظارت با طرح ارائه شده و پیش نویس اساسنامه و اظهارنامه ثبت شرکت،متقاضیان می توانند به ثبت شرکت اقدام نمایند.
_ شرکت باید دارای دفاتر قانونی و صورت های مالی شفاف باشد و تمامی عملیات مالی خود را(درآمدها،پرداخت پورسانت ها،خرید محصولات و غیره) از طریق حساب های مشخص و قابل نظارت انجام دهد.
_ مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت باید حداقل دارای مدرک لیسانس یا معادل آن باشند.
_ فعالیت بازاریابی شبکه ای شرکت باید صرفاَ به عنوان تنها فعالیت مجاز شرکت در اساسنامه قید شده باشد.
مرکز امور اصناف و بازرگانان مسوول صدور موافقت مقدماتی و همچنین مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای پس از تایید کمیته نظارت است.
آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر شمالی، کوچه شریفی، پلاک ۵۵، واحد 13
سایت: kiasabt.com
تلفن: 88888273-021
ایمیل: info@kiasabt.com

دسته بندیخدمات => خدمات اداری
نامکیا ثبت
تلفن02188888273
موقعیتتهران
نشانیتهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر شمالی، کوچه شریفی، پلاک ۵۵، واحد 13
پست الکترونیکinfo@kiasabt.com
وبسایتhttp://kiasabt.com
برچسب هاثبت برند , بازاریابی شبکه ای , محصولات
تاریخ بروزرسانی۱۴ اسفند ۱۳۹۶
بازدید1748

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه