http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

4 سایت برای دریافت موزیک ، تیزر تبلیغاتی-1 4 سایت برای دریافت موزیک ، تیزر تبلیغاتی-2 4 سایت برای دریافت موزیک ، تیزر تبلیغاتی-3 4 سایت برای دریافت موزیک ، تیزر تبلیغاتی-4

4 سایت برای دریافت موزیک ، تیزر تبلیغاتی

 
موزیک یکی از تاثیرگذارترین قسمت یک تبلیغات است و انتخاب آن باید اصولی و برپایه تجربه باشد تا تاثیر آن به چشم بیاید . دلیل جلب توجه نمودن اغلب تبلیغات استفاده درست یک موزیک ( بی کلام ) یا آهنگ مناسب است . در اینجا 4 سایت مناسب و حرفه ای در این زمینه را معرفی می کنیم و میتوانید موزیک مناسب تبلیغات خود را انتخاب کنید .
 
جامندو : jamendo.com
 
سایتی عالی وحرفه ای در این زمینه با تنوع موزیکهای حرفه ای و مناسب همه گروهای تبلیغاتی موزیکهای موجود در این سایت را نمی توان مستقیم دانلود کرد و باید از  برنامه ها مرتبط با دانلود mp3 و ضبط صدا کمک بگیرید . 
 
 
 
آئودیو نتورک : audionetwork.com
سایتی با زیر گروههای متنوع و عالی و بهره گرفتن از موزیسین های معتبر شما میتوانید به آهنگ های داخل این سایت را گوش دهید ولی برای دانلود باید پرداخت به صورت تک موزیک بپردازید در غیر اینصورت شما می توانید موزیک را با استفاده از برنامه های دانلود و ضبط  دریافت کنید . 
 
پروداکت موزیک : proudmusiclibrary.com
سایتی با تنوع موزیکهای کم اما حرفه ای و دارای بیشترین مخاطب برای موزیکهای خود است در این سایت نیز شما می توانید به موزیکهای آن گوش دهید و آن را دانلود نمایید اما دموزیک دانلود شده با بوق همراه است وبرای استفاده از موزیکهای آن از برنامه های دانلود وضبط استفاده نمایید . 
 
فری اد موزیک : freeadmusic.com
شاید این سایت را بهترین در میان این لیست به دلیل رایگان بودن موزیکهای آن دانست . این سایت با زیرگروههای متنوع اما با تعداد موزیکهای کم که البته می تواند گزینه مناسب برای تبلیغات شما باشد . 
 

 نظرات و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .

 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.