http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

4 آگهی چاپی درخشان و موفق کمپانی ها-1

4 آگهی چاپی درخشان و موفق کمپانی ها

آگهی چاپی یا به طور عامیانه ( عکس های تجاری ) همیشه میتوانند ابزاری قدرتمند برای بیان پیام کمپانی ها به مخاطب باشد . هر چند عکس های تبلیغاتی خود در طول سالها گواهی بر قدمت واثرگذاری کمپانی بر مخاطبینش است . از همین رو کمپانی ها  سعی در طراحی عالی تبلیغات چاپی خود میکنند تا بازخورد مناسبی رو در مدت زمان مناسب و تعیین شده خود بگیرند .


 

1 - فولوکس واگن

 

فولوکس واگن کمپانی موفق در حوزه تولید اتومبیل با طراحی جالب برای ماشین شاسی دار خودش نظر مخاطب رو برای تفریح بیشتر در کوهستان سوق میدهد .

در این عکس فولوکس واگن سویچ و طراحی صبیعت کوهستانی با برف رو میکس کرده تا روحی به سفر در دل طبیعت ببخشد .


 

2 -مک دونالد

 

 

مک دونالد کمپانی مشهور و جهانی که همیشه شیوه های نوآورانه وعالی رو در تبلیغات چاپی و ویدیویی خود قرار داده  و به کار میگیرد .

این آگهی چاپی ، عالی و موفق ، با رنگ ملایم وچشم نوازش تاثیر خوبی رو از نظر مخاطب در بر داشته . در این عکس یک ظرف کاسه مانند سرخ شده است که با محتویات سرخ شده ای که از آن ساخته شده است در داخل آن قرار دارد .


 

3 - جیپ

 

جیپ برند نام آوازه اتومبیل و شناخته شده جهانی است ، که با اعتماد کامل طراحی جالب رو در عین حال بسیار ساده ای رو انجام داده است .

جیپ در این عکس با پس زمینه سبز مخاطب را به نقطه قوت رانندگی با جیپ که همان طبیعت است رو سوق میدهد .

شعار جالب جیپ در این عکس ( اگر زمین زیر پات نبود کجا رانندگی میکردی )


 

4 - فدکس

 

 

فدکس شرکت پست آمریکایی است که حوزه فعالیت جهانی دارد . فدکس کمپانی معروف و نام آوازه ای است ، که با دارا بودن ناوگانهای هوایی سرعت انتقال بسته های لوجستیکی مابین آمریکا و دیگر کشورها را فراهم نموده .

این طراحی عالی از  فدکس با پس زمینه خاکستری ، اشاره از روی نقشه به انتقال بسته ها از آمریکا به برزیل است ، که خود میتواند یک اثر هنری جالب برای کمپانی باشد .


عکسهای تبلیغاتی شما چه ویژگی های دارند ؟

برای به اشتراک گذاشن نظرات و پیشنهادات خود با دیگران  کامنت بگذارید .



اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.