http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

اینفوگرافیک : گوگل چگونه مسیر شما را زیر نظر دارد ( اقدامهای انجام شده در برنامه های گوگل توسط شما )

اینفوگرافیک : گوگل چگونه مسیر شما را زیر نظر دارد ( اقدامهای انجام شده در برنامه های گوگل توسط شما )

گوگل با استفاده از همه برنامه های کاربردی و مفید خود میتواند رفتار مخاطبان را آنالیز و برای پیشبرد اهداف خود و توسعه برنامه ها از آن استفاده نماید . همچنین با وجود رقبای قوی و آماده ، گوگل میتواند نیاز کاربران را شناخته و با استفاده از داده های به دست آمده آن را به خوبی آنالیز و اجرا کرده تا عاملی باشد که از رقبای خود فاصله بگیرد . از جمله داده های گوگل که از کاربران خود دریافت می کند ، جستجوها ، کلیک ها ، مشاهده ها ، دوستان چت روم ، بررسی ایمیلها ...

اهمیت تجزیه وتحلیل بازاریابی دیجیتال

اهمیت تجزیه وتحلیل بازاریابی دیجیتال

 چرا باید بازاریابی دیجیتال را تجزیه وتحلیل کنیم
با توجه به رشد رسانه های اجتماعی و گستردگی استفاده آنلاین برای همه رنج های سنی لازم است که فروشندگان و ارائه دهنده خدمات برای این نیاز که درک رفتار مشتری و تجزیه وتحلیل دقیق آن است از خود رسانه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی دیجیتال (که کلیدی برای درک رفتار مشتری و یافتن نیازها و چگونگی احساس آنها نسبت به محصول وخدمات است ) دیتای مورد نیاز خود را دریافت کنند .

مزیت ایجاد یک راهنما برای کسب وکار

مزیت ایجاد یک راهنما برای کسب وکار

هر کسب وکاری برای شرایط - زمان - و موقعیتهای خاص و ایجاد شده ، نیاز به یک عملکرد و عکس العمل مناسب و به جا و دقیقی دارد که یکی از لازمه های این امر داشتن یک راهنما برای آن کسب وکار است . 

با توجه به اهداف و مسیر در نظر گرفته شده شما برای بیزینس خود این امکان نیز میسر است که بیزینس شما در شرایطی قرار بگیرد که راه وهدف شما را با تغییر مواجه کند . این اقدام شما به این دلیل است که در در ارتباط با مشتری ، پیشنهاد سرمایه گذاری و یا رقابت با رقبا مجبور به ایجاد تغیراتی که گاها باید سریع اضافه و ایجاد شوند .

دلایلی برای رونق و ایجاد کسب وکارها

دلایلی برای رونق و ایجاد کسب وکارها

هر کسب وکاری بر اساس یک نیاز در یک منطقه خاص خود و امکان رشد در سطح گسترده تر به وجود آمده است ، و رونق آن به دید ، رویکرد ، استراتژی و نوع نگاه مدیریتی به جامعه و همچنین نظر جامعه درباره آنها بستگی دارد .

6 کسب وکار پررونق جهان در سال 2017

6 کسب وکار پررونق جهان در سال 2017

امروزه کسب و کارهای جدیدی به وجود می آیند که به دلیل مدل و نوع خدمت رسانی کسب وکار موجب رشد کسب وکار در مدت زمان نامعلوم و یا تعیین شده میشود . در این لیست کسب وکارهای پر رونق در  چند سال اخیر را  که تحولی در دنیای تجاری به وجود آورده را میتوان مشاهده کرد . کسب وکارهای دیگری نیز نظیر ، آموزش انلاین ، خدمات ترجمه ، متخصص ورزشی وتغذیه ، نویسنده و ...... میتوان در این لیست قرار داد ، که فقط به چند کسب وکار تاثیر گذار  اشاره شده است .